مقایسه لباسشویی ال جی V9 با V12

مقایسه لباسشویی ال جی V9 با V12

ال جی برندی است که در کره جنوبی متولد شد. نام LG مخفف Lifes Good است. این شرکت با ساخت تلویزیون و یخچال شروع به کار کرد، اما بعداً دامنه خود را گسترش داد و لوازم دیگری مانند ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع، تلفن های هوشمند و غیره را در بر گرفت. ال‌جی با شبکه‌ای از توزیع‌کنندگان و نمایندگان مجاز در سراسر جهان، بهترین خدمات را ارائه می‌کند و رضایت نهایی مشتریان را تضمین می‌کند.

براساس درخواست زیاد کاربران و خوش فروشی این دو مدل محبوب لباسشویی الجی ، تصمیم گرفتیم ویژگی ها و قابلیت ها و کاربرد های این دو مدل لباسشویی v12 و لباسشویی v9 را از همه جوانب مقایسه کنیم و معایب و مزیت های هر کدوم را به صورت مختصر توضیح بدیم تا انتخاب درست و مناسبی داشته باشید .

خلاصه ای از تفاوت های لباسشویی v12 و لباسشویی v9 در تصویر پایین مشاهده میکنید :

 

مکان های تولیدی

 

مکان های تولیدی

از آنجایی که ریشه ال‌ جی در کره جنوبی است، بسیاری از لوازم خانگی در آنجا تولید می‌شوند، اما نه همه. کشورهای دیگری مانند لهستان، چین و ویتنام نیز محصولات ال جی را تولید می کنند. در حالی که این برند به دلیل طراحی های نوآورانه و فناوری های پیشرفته خود شناخته شده است، اما به دلیل خدمات مشتری درجه یک خود نیز متمایز است.

 

طراحی و ظاهر

 

طراحی و ظاهر

یکی از فاکتورهای مهمی که باید در مقایسه ماشین لباسشویی ال جی V9 و V12 در نظر گرفت، طراحی و ظاهر آنهاست. ظاهر و ظاهر یک دستگاه می تواند تا حد زیادی بر تصمیم خرید شما تأثیر بگذارد. هر دو ماشین لباسشویی زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. رنگ های به کار رفته در آن ها کیفیت بالایی دارند و متوجه می شوید که از یک برند معتبر خرید می کنید. بدنه استفاده شده برای هر دو از جنس استیل ضد زنگ است. رنگ نقره ای هر دو از نوع نقره ای تیره است. همه این عوامل باعث می شود که تفاوت ظاهری خاصی بین این دو مورد مشاهده نکنید.

 

Direct Drive چیست؟

 

Direct Drive چیست؟

درایو مستقیم به این معنی است که موتور مستقیماً به درام ماشین لباسشویی متصل است. این امر نیاز به کمربند را از بین می برد. این ویژگی در هر دو نوع ماشین لباسشویی باعث می شود که در زمان کارکرد ماشین، عملکرد بهتری داشته باشد و شستشوی با کیفیت بالاتری را ارائه دهد. صدای بلندی که از دستگاه می آید را نخواهید شنید و میزان لرزش تقریباً نزدیک به صفر است.

 

چرا ظرفیت مهم است

 

چرا ظرفیت مهم است

برای خانواده های پرجمعیت

وقتی صحبت از خرید ماشین لباسشویی می شود، یکی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید ظرفیت ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی V12 دارای ظرفیت 12 کیلوگرم است که برای خانواده های پرجمعیت بیش از چهار نفر گزینه بسیار مناسبی است. این بدان معناست که شما می توانید تعداد زیادی از لباس ها را یکباره بشویید و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

برای خانواده های کوچکتر

اگر خانواده کوچکتری دارید، ماشین لباسشویی V12 ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد. از آنجایی که شما به اندازه کافی لباس نشویید، ممکن است با روشن کردن دستگاه تنها با چند لباس در آن انرژی و آب را هدر دهید. در این صورت یک ماشین لباسشویی با ظرفیت کمتر برای نیازهای شما مناسب تر خواهد بود. در پایان، هنگام انتخاب ماشین لباسشویی، مهم است که ظرفیت ماشین و اینکه چگونه با اندازه خانواده شما هماهنگ است را در نظر بگیرید. این به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی و آب در طولانی مدت کمک می کند.

 

درک ظرفیت

 

درک ظرفیت

ماشین لباسشویی ال جی V9 دارای ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد. ظرفیت مهم ترین تفاوتی است که باید در مقایسه LG V9 با V12 در نظر گرفت، اما عددی که ذکر کردیم مربوط به ظرفیت شستشو است. یعنی اگر بخواهید از ظرفیت خشک کن استفاده کنید، دوباره اعداد متفاوت است.

به زبان ساده، ماشین‌های لباسشویی ال‌جی V9 می‌توانند تا ۹ کیلوگرم لباس را در یک زمان نگهداری کنند. دانستن این موضوع بسیار مهم است زیرا تعیین می کند که چه مقدار لباس می توانید یکباره بشویید. اگر لباس های زیادی برای شستن دارید، دستگاهی با ظرفیت بالاتر مانند LG V9 می تواند انتخاب خوبی باشد.

ظرفیت خشک کن LG V12

ظرفیت خشک کن ماشین لباسشویی ال جی V12 هشت کیلوگرم است. این بدان معناست که شما می توانید تا هشت کیلوگرم لباس را بدون هیچ گونه خیسی، رطوبت و رطوبت در داخل این دستگاه قرار دهید. همچنین دارای ظرفیت خشک کردن تا چهار کیلوگرم است که تا چهار کیلوگرم لباس را با ظرفیت 100 درصد به طور کامل خشک می کند.

 

تعداد برنامه های شستشو

 

تعداد برنامه های شستشو

یکی از فاکتورهای مهمی که در مقایسه ماشین لباسشویی باید در نظر گرفت و همچنین می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت داشته باشد، تعداد برنامه های شستشو است. هر دو ماشین لباسشویی دقیقاً تعداد برنامه های شستشوی یکسانی دارند که به شما این امکان را می دهد که انواع لباس ها را با پارچه های مختلف در آنها بشویید و نتیجه عالی بگیرید. بنابراین، اگر برنامه شستشو برای شما مهم است، هر دو گزینه مشابه یکدیگر هستند. تعداد برنامه های مربوط به خشک کن نیز در هر دو حالت یکسان است.

 

با Wi-Fi متصل بمانید

 

با Wi-Fi متصل بمانید

با ماشین لباسشویی LG V9، مجهز به ویژگی های هوشمند پیشرفته، نهایت راحتی را تجربه کنید. این دستگاه نوآورانه به طور کامل با اتصال Wi-Fi یکپارچه شده است و به شما این امکان را می دهد که برنامه های شستشوی جدید را بدون زحمت از طریق برنامه اختصاصی دانلود کرده و مستقیماً روی دستگاه اجرا کنید.

 

سیستم تشخیص هوشمند

 

سیستم تشخیص هوشمند

علاوه بر قابلیت های Wi-Fi، LG V9 دارای یک سیستم تشخیص هوشمند پیچیده است. این ویژگی پیشرفته شما را قادر می سازد تا به راحتی هرگونه مشکل احتمالی دستگاه را شناسایی و عیب یابی کنید و نیازی به بازدیدهای پرهزینه متخصص یا تکنسین را از بین ببرید. با LG V9، با دانستن اینکه تعمیر و نگهداری و تعمیر تنها چند ضربه با شما فاصله دارد، می توانید از آرامش خاطر لذت ببرید.

 

معرفی فناوری ALL DD: انقلابی در نحوه شستشوی لباس ها

 

معرفی فناوری ALL DD: انقلابی در نحوه شستشوی لباس ها

آیا نام ALL DD Technology را شنیده اید؟ این نوآوری پیشرفته دنیای ماشین های لباسشویی را متحول می کند. فناوری ALL DD یک تغییر دهنده بازی است، زیرا این قابلیت را دارد که به طور هوشمند نوع لباس و پارچه شسته شده را تشخیص دهد. با استفاده از این ویژگی پیشرفته، تضمین می کند که لباس های شما تا 99 درصد محافظت می شوند و به درستی بدون هیچ گونه آسیبی شسته می شوند.

با لباس های ویران شده خداحافظی کنید و به عصر جدید مراقبت از لباسشویی سلام کنید. فناوری ALL DD اینجاست تا تجربه شستشوی شما را بدون درز و بدون استرس ایجاد کند. آینده ماشین های لباسشویی را با فناوری ALL DD تجربه کنید.

 

تجربه شستشوی خود را افزایش دهید

 

تجربه شستشوی خود را افزایش دهید

یکی از ویژگی های بارز این دو ماشین لباسشویی، طیف وسیعی از حرکات شستشو است که در شرایط مختلف نتایج شستشوی باکیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد. بیایید به جزئیات این حرکات شستشوی خلاقانه بپردازیم.

حرکت شستشوی مرحله ای:
با حرکت شستشوی پله ای، شستشوی درجه یک را بدون نگرانی از چروک شدن لباس خود تجربه کنید. این ویژگی منحصر به فرد تضمین می کند که درام به بالاترین نقطه خود می چرخد و با سرعت آهسته حرکت می کند و از ایجاد چین و چروک روی لباس های شما جلوگیری می کند.

حرکت اسکراب:
حرکت شستشو شامل حرکت لباس‌ها به سمت بالا و درست در داخل درام است، جایی که عمل شستشو رخ می‌دهد. این حرکت باعث می شود که مواد شوینده به طور کامل در آب حل شود و به طور موثر لکه ها را از روی لباس شما پاک کند.

حرکت نوسانی:
با استفاده از تمام حالت‌های شستشو با حرکت چرخشی، به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یابید که تطبیق‌پذیری و کارایی را در روتین لباس‌شویی خود ارائه می‌دهد.

حرکت شستشوی ملایم:
برای شستشوی آرام و ملایم، حرکت شستشوی ملایم بهترین انتخاب است. با چرخش کوتاه درام، این حالت تضمین می‌کند که لباس‌های شما تمیز و تازه ظاهر شوند.

حرکت جهشی:
لباس‌های ظریف و حساس به بهترین وجه با حرکات بالنده مراقبت می‌شوند و شستشوی ملایمی برای حفظ کیفیت لباس‌های شما فراهم می‌کنند.

جنبش تحریک کننده:
حرکت همزن، حالت شستشوی نهایی، سرعت شستشوی سریع تری را در مقایسه با سایر حالت ها ارائه می دهد. درام به شدت در اطراف حرکت می کند و از تمیز کردن کامل لباس شما در عین حفظ یکپارچگی پارچه و از بین بردن لکه های سرسخت اطمینان می دهد.

با این حرکات شستشوی پیشرفته که برای ارائه نتایج استثنایی در هر بار طراحی شده اند، تجربه شستن لباس های خود را ارتقا دهید.

 

کلام پایانی

 

کلام پایانی

شما با دو مدل مختلف ماشین لباسشویی آشنا شده اید، اما اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا آنها را خریداری کنید و چگونه بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از توصیه های برتر ما سایت ایرانی ویترین است. با بازدید از این وب سایت، با بیش از 40 برند معتبر مواجه می شوید که مدل های متنوعی را برای خرید ارائه می دهند. شما می توانید به راحتی قیمت مدل های مختلف ماشین لباسشویی ال جی را در سایت مقایسه کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام یک را خریداری کنید. امروز Vitrina را برای یک تجربه خرید بی‌وقفه ببینید!

کلیدواژه : مقایسه لباسشویی
آرام ملکی
ارسال دیدگاه